tisdag 19 maj 2009

nu tänkte jag skriva min favorit svordom, men jag låter bli. jag skonar era ögon från att se de tre magiska orden. fast jag tycker du är dum.
jobb idag. blev några fler timmar än beräknat, närmare 4. men det gjorde inget. jag gillade det. nu är jag trött och jag ska infinna mig pigg, glad och alert hos kidsen redan 7.15 imorgon. &mitt morgonhumör som verkligen börjar gå åt skogen. flottig är jag också. väldigt jävla flottig, och duscha imorgonbitti finns inte på världskartan. jag tar tillochmed cyklen imorgonbitti &skiter i frullen. tillbaka till morgonhumöret det s u g e r ! just nu är jag sjukligt bitter på mornarna. kasstar fram min musli på bordet, lite proviva på det också en p-pilla med mitt morgonsvullna fejs. också fastnar vi lite här och var med grejer som inte ska fastnas i. jaa, vart är jag påväg? för ett år sedan gick jag i shorts vid den härtiden. sjukligt opepp tjej, ungefär som på skatteverket igår. näe. detta är nogfan värre. det firar vi med att sova med fönstret öppet, då kan man gossa in sig extramycket i mitt duntäcke.

Inga kommentarer: