tisdag 12 maj 2009

long time no seEyah!
&jag har haft det total fäb.

TORSDAG
jobbade först med sötaste småkidsen. sedan möttre jag upp john and dudes. kvällen inehöll en jävla massa, öl bland annat. fast bara lite för mig som skulle jobba tidigt dagen efter. fast det var gött. väldigt gött. always fun att haffa j ju!

FREDAG
jobb, sedan nalkades det grill hos maggan. jag skulle egentligen bara vara hemma men kunde inte slita mig från dudsen så jag haffade lite käk & åkte ut. eller vi gick nog på stan först och haffade jeans till mig. wi! kvällen avslutades t i d i g t i min bäd.


LÖRDAG
mötte upp småsyrrna på stan för en fika på väla &lite shopp till mig. aj aj aj aj aj ! sedan bestämmde des att det skulle bli vin på kvällen. sagt och gjort. jag åkte hem &vilade några timmar. sedan intalade jag mig själv att jag skulle få en fet kväll. (& det fick jag!) började med vin på d's nya golv &robinsson + en juckande hund? haha:* sedan vandrade vi bort till en annan förfest med nya brudar &en billy. där blev det mera whine baby! &prat. underbar var nästa stopp. gammla steakhouse. så j ä v l a fint. alla måste gå dit och glotta. vi pussade på anna, spanade in en dude och shottade. mycket shotts &drack drinkar för att fira. extra fin teqila till oss för vi var stammisar, haha! drog oss vidare till tivoli efter att vi blivit lite runda. altså där fick vi också en liten aha upplevelse. lilla rnb var stängt &det "nya" (ångfärgan) var öppet! FETT, FETT, FETT! så jävla snöggt med dubbeltoa &rökutgång och grejs. vi var happie. dansade i typ tre timmar? sedan haffade vi t på vägen och och peppade efterfest. det var ljust när vi gick till efterfesten. där drack vi pärondrinkar, skrattade, skrek och kollade på xtv. jag somnade kanske vid halv 8, efter ett mycket intressant närmande. ha-ha! halv tio var jag på bena och stod och samtalade med d's syster igenom ett fönster. halv 11 gick jag &des hem. fast var tvungna och ta en glass &dricka på vägen. 12 var jag hemma i min säng igen. troligtvis fortfarande med alc i kroppen. haha! sov typ hela söndagen &hade carvings. haha! men det var fantastiskt! des:* thax.

Inga kommentarer: