onsdag 6 maj 2009

här sitter jag och äter knäckebröd med brieost. jadå. igår blev det häng med anna &petor. vi satt i en källare och meckade med a's longboard, sedan åt vi thai hos p. sedan blev det lite häng hos p. &jag gick hem och la mig. för imorse jobbade jag tidigt. min paraflax gick pajj när jag gick hem från jobb i TRE delar (!!!!!!!!!) ja. jag vet inte vad som hände. sedan när jag kom hem bokade &betalade jag TVÅ hulsfredsbiljetter men jag har inte en?! MÅSTE VARA DEN JÄVLA SPEGLEN ALTSÅ!!!!!!!!!! jaja, igår ringde det en tre dude till mig. han ville snacka & få mig på fall (dvs fixa en telefon hos dem) men vafan, han fick snacka lite. sedan la jag på. för jag orkade inte lyssna mer. ska jag vara ärlig trodde jag fan först att det var john? haha! förvirrad chej? nääädo. snart blir det dejt med anna:*

Inga kommentarer: