torsdag 21 maj 2009

att äta en middag tillsammans med mamma &lina är underbart. att kolla kontoutdraget och plötsligt inte förstå vart alla pengarna tog vägen är inte lika underbart. speciellt inte när man planerat en helkväll med öl &vänner. men då övertraserar vi kontot och halvkör iaf. docken är ett trevligt ställe. tivoli hade billig öl (gillas!) men ska man verkligen tycka på stoppknappen på en nattbuss? den frågan ställer jag mig varje jävla gång jag sätter mig på nattbussen hem. sedan vågar jag inte att inte trycka, för tänk så missar han mig? det vore fan inte kul alls. jaha. imorse städade jag rummet, ellet plockade upp kläderna och bäddade rent. då hittade jag typ 3hm påsar, 1gina påse &1lagerhouse påse. eeeeeh, kanske där mina pengar ligger? huvva. hittade även en godispåse under min säng, det gillas. bigtime. och vad ska jag göra idag? knapra polly's?

p&k

Inga kommentarer: