måndag 13 april 2009

oh! idag mår jag inte alls bra. ville inte alls stiga upp imorse. när jag väl gjorde det visades bröderna lejonhjärta på tv. oh, så fin. jag har mens, ont i ryggen, ont i halsen och hosta. my lucky day? sedan ringde syster och informerade väl om att de satt på sofiero-kiosken utan mig. kul. på detta saknar jag anna som fan och john. har börjat sakna den lilla duvan så mycket nu. fast jag vet att hans season snart är klar och att han (förhoppningsvis) kommer hem en stund för att kramas lite. jag vet att jag och anna också kommer ses snart. om inte till studenten så iaf till hösten då jag planerar att flytta ner en stund. leva lite i värmen. nu återgår jag till min jävla kassa dag.
jag mår riktigt kasst idag.

p u s s

1 kommentar:

BANÄN sa...

VI SES TILL STUDENTEN!
HURRIHAAAY :D:D