onsdag 1 april 2009

detta vårvädret gör mig helt lycklig. ni vet ju alla hur står soldyrkare jag är. hela kroppen vill ut, ut, ut, mysa i solen. sitta i hamnen äta glass eller dricka en latte. aaaaaaaah! i'm freakin out. jag vill ut! idag känner jag mig mycket bättre. eller imorse när jag vaknade känndes det skit, jag låg i soffan några timmar och tillslut fick jag trycka i mig en panodil och nu känns allt bra antingen är det panodilen eller så är det att jag helt enkelt mår bättre. kanske blir det att jobba imorgon, eller ta en sista dags vila och köra all in på fredag? svårt, att känna efter. jag saknar barnen så och har ganska m y c k e t dåligt samvete över att jag varit sjuk hela veckan nästan. fast det är ingenting jag kan hjälpa, bakterier finns överallt! även fast allt känns bättre så vet jag inte om jag orkar leka och stejja en hel dag med mina underbara barn. det blir att känna efter. en sak är iaf säker! fan vad jag vill gå ut!!!! bara en liten, liten promenad. igår var jag ute i 1h och sedan sov jag hela eftermiddagen. kul!

PUSS

Inga kommentarer: