torsdag 2 april 2009

berättade jag om mina drömmar? det gjorde jag inte va?
i förrgår natt drömde jag att hela gänget skulle på festival! jag var så lycklig och packade och stejade. men eftersom vi skulle vara borta ca 2veckor, vi skulle någon annan stanns först och sedan på festival. jag blev så förvirrad av detta så jag glömde mycket viktig packning så som strumpor, sovsäck och liggunderlag. alla skrattade åt mig, hysteriskt mycket. fast vi konstaterade att jag kunde köpa strumpor på netto. men sovsäck och liggunderlag? oskar skrattade sig typ blå. det slutade med att emil fick köra hem mig för att hämta sovsäck + liggunderlag då skulle jag ta strumpor också. men glömde dom! det var så jobbigt! haha!

och inatt drömde jag att jag skulle hämta a på dagis så som idag. men jag gick ut med mina vänner istället och åt glass typ. det slutade med att jag hämtade honom 1h för sent! fröknarna på dagis var helt galna, s också! fy! så ska jag aldrig göra, inte för att jag hade fått för mig det men ändån! nej, lunch!

1 kommentar:

PLATANO sa...

snuttefisan.
tack för att du satte in pengarna, upptäckte det igår. det gjorde så jag kunde äta en välbehövlig kebab igårkväll, och en mumsig bakad potatis just nu :)
annars hade jag bara ätit en massa ägg... haha.
saknar dig finis :*