torsdag 26 mars 2009

inatt drömde jag om fuerteventura, corralejo och lägenheten. altså! det var där i den lägenheten där anna bor nu, under där nu finns det gata och supermarket och grejs. men i drömmen fanns där hav. helt vanligt djupt hav. så om man hoppade ner från balkongen hamnade man i havet. så alla stod där och skuttade i med sina brädor och skulle surfa, och ibland med vågorna jätte stora. det var as coolt, jag låg och kollade på dudes som surfade hela dagarna ifrån världens skönaste stol! sen kom anna hem, och jag var tvungen att springa ner. när jag kom tillbaka hade anna klätt på sig gråa byxor med fula fickor fram och ett rött sammetslinne utochin. så jag frågade henne:"ska du ha på dig det gär?" anna bara:"jaaaaaaaaaa?" så sa pelle:"snygga trosor" också kom han som var maneger för annas bar innan också hade han på sig en baddräckt med armar i våtdräckts tyg? eller det var en våtdräckt fast utan ben, altså som en baddräckt ner till? det var polo på den också! sån liten som finns på våtdräckter.
haha altså sjukt konstig dröm.

Inga kommentarer: