onsdag 18 februari 2009

http://www.youtube.com/watch?v=qWaYDjEO9nI

tusen gånger om.
altså jag blir nog snart ett litet litet skrynkligt russin. tror jag. jag känner mig så tråkig och ensam nu. alltid. de ända jag orkar umgås med är lina och min fina des. de ända, och troligtvis de ända jag umgås med. för jag orkar umgås med andra, bara det att det inte blir så. des och lina. mina fina. saknar min mamma, mycket. sjukt mycket. vill att hon ska komma hem. också saknar jag anna, såklart. sjukt mycket. detta jävla tjat om anna hela tiden, förlåt. och john, min duva. saknar honom också. vill inte, ska inte, tror inte. ända sedan jag fick höra:"alla dina nära vänner lämnar dig" så har jag gått ner mig. den som sa det ska få böta. hundra gånger om. för jag känner mig verkligen sjukt ensam. och det värsta jag vet är att lämna och bli lämnad. det spelar ingen roll hur, var när och varför. det suger och jag är rädd, rädd för att mista någon. jag är inte ensam. bara lite fucked up i hjärnan. jag behöver sol, cornoritas och några tusenlappar. helgen spenderar jag såhär.

fredag ledig under dagen, sedan ska jag ta kidsen på kvällen. = inga pengar att spendera = bra = spara!
lördag sova tills jag vaknar utan en jävla väckarklocka som jag snoozar förlänge på. åka till mellanungen och spendera kvällen/natten där = inga pengar att spendera=bra=spara
sedan är det snart lön och jag har sparat lite pengar från min förra lön. jag är stolt. vill jag så kan jag altså! och det första jag ska göra med denna lönen är att hunta en resa, till min fina anna. (tjat igen i know) jag blir lite som galen här hemma och jag tror att alla känner det på sig. inte minst min mamma. som kommer hem snart. 2 mars. nu ska jag drömma mig bort. spela en låt till, läsa en blogg och sova.

Inga kommentarer: