onsdag 28 januari 2009

oh.
jag har precis sagt hejdå till min mamma. vi satt och pratade. jag åker till sthlm imorgon i en vecka, och hon åker till karibien/aruba i treveckor precis innan jag hinner komma hem. så jag ska inte se mor min på en hel månad. hjärtkorssande. vi kom fram till att jag kommer bli ganska ensam.
1. ingen mamma
2. ingen lina
3. ingen annna
4. ingen john

men jag har er andra<3
but, jag klarar mig ska ni se. ni går gärna komma och sova hos mig? eller hämta mig från flygplatsen när jag kommer hem från sthlm. landar i ängelholm 20.40 på fredagskvällen. dorrebaby kommer följa med upp till sthlmbabi. fast jag vet inte om mitt internet kommer dö eller inte. har ju inte betalt räkningen och har slarvat bort månadens räkning? hur fan ska jag kunna bli vuxen? dude. nej, jag borde sova också. ska sitta i bilen imorgon hela dagen &har inte riktigt koll på när vi åker.

Inga kommentarer: