tisdag 20 januari 2009









oh vill pussa er, och ha allt detta igen. för livet är en fest. studenten var galet. sommaren är finast. mina vänner är det bästa och finaste som finns.

bild 1.

anna, john, jag, randome, döniel, rille.
sweakvällen. john hånglade med rille och sa "du har mustach, gud vad mysigt det ska jag också skaffa" öl klonkades hit och dit. jag och anna did some seriös fishing.

bild 2.
gnutte, jag.
på steakhouse under studentveckan. jag vet inte vart vi varit innan. troligtvis var det när vi förfestade på gröningen, sedan hampan och wallmans. innan wallmans trampade jag i en hundbajs vilket resulterade i att jag stog och tvättade fötterna i vasken på wallmans tillsammmans med elin.


bild 3.
maggan, jag, josse, jag.
på balen. vi hade världens underbaraste förfest och middag hos des, vi som inte skulle på balen. gjorde oss så snygga vi ville och intog förfest efter förfest. avslutade såklart på efterfesten till balen där jag trampade ner brudar med fina balklänningar för att hångla upp john i kön. (vilket jag fick höra dagen efter) avslutade balen tidigt på morgonen dagen efter med "deeeeeeeeen stööööööööörstaaa kebaaaabeeeeen med massaaaaaaaaaa sååååååååååååååååssssss och den stööööööööööööörstaaaaaa vatten" (anna)


bild 4.
jag, john.
också wallmans kvällen. john hade rejvat till det sjukt totalt så jag lugnade honom i en vändzon med "täänk på is och vatten, joooooooohn. is och vatten"










Inga kommentarer: