fredag 30 januari 2009

jag tog en prommenad innan, till stan härifrån och lite på stan såklart.

monki är så underbart, allt är snyggt. och grabbarna lika så. hade kunnat stå där en hel dag i ett hörn och smygtitta, eller varför inte stå och smyg slicka på dem när de går förbi mitt lilla hörn? mymma på hög nivå. man borde få en med sig hem i en goodiebag varje gång man handlar något. pax, pax, pax! &musiken är därefter sjukt diggbar.

topshop får mig att vilja äga miljoner, ha en kropp som kate moss och vilja klä mig bättre. för altså jag tror jag hade kunnat lära mig gilla heels på mig, bara jag fick hela topshops skoutbud till mig egna sko gardrob. jag dreglade mig igenom topshop i soukgallerian två gånger idag. suck. (des, deras inianskor är wunderbara!!)

urban outfitters samma här. varför är jag inte storlek s och varför har jag inte mycket mindre bröst? deras accessoarer får mig att vilja gråta som ett barn för mitt konto ligger på minus &jag ligger på massa minus hos både lina och mamma! världens finaste linne hittade jag, puffigt, rutigt, korsettaktgt och såklart var det resyclat tyg. jag vill gråta, dö, eller få min lön.

nu ska jag lyssna på coldplay och ta mig en clementin tror jag. eller bara coldplay

Inga kommentarer: