tisdag 27 januari 2009

jag är så sugen. måste måste shoppa!
jag vill ha nya things i min closet.

1. underkläder.
jag älskar underkläder. jag är helt galen när det gäller det. köper minst ett par trosor när jag är ute och shoppar. i love lixom. några nya hanky pankys hade också behövts. världens skönaste stringtrosa.

2. jackor.
enligt mig är vår/sommar/höst jackor det roligaste att shoppa. små, tunna historier som man kan knöla under en tjocke tröja under. kanske ska satsa på en skinjacka om hela helsinborgs 14elit? hade jag uggsen. så?.

3. skor.
högst upp på listan står ett par vanliga svarta converse i låg modell. nam nam till jeansen, baggy som tajta. nam till shortsen och bruna ben under sommaren, och hett till långklänning på festivaler. men även ett par indian inspererade skor vill jag ha på mig till våren. kanske ska hunta ett par nu när jag intar sthlm (om jag får time to shop)

men mest av allt vill jag shoppa mig en resa till fuerteventura så jag kan hälsa på en av mina bästa kompisar som flyttat dit.

Inga kommentarer: