onsdag 21 januari 2009

inatt har jag drömt sjukt mycket.

först drömmde jag att jag flyttat och min nya lägnhet var ett sjuhus. helt plötsligt stod john där med hans föräldrar och hade världens största gips på tummen och på benet. han hade kommit hem från sälen för att gipsa sitt ben och sin tumme? sedan köpte janne pizza till john och hans kompisar och jag var sjukt kaxig mot johns blonda lilla kompis. yada yada.

sedan drömmde jag att hilda kom hem. så jag mötte henne någonstanns där det var jätte mycket snö. där skulle vi ta en lift/gunga hem till henne för annars gick det inte? och denna liften/gungan var jätte läskig. man satt typ fast runnt magen också var man högt uppe i luften, så man fick dra ner liften/gungnan hela tiden annars kunnde man rammla av. när vi väl landade hos hilda bodde hon inte längre i lägenheten i östersund. utan någon annan stanns? hildas säng var ett badkar osv.

sedan drömmde jag att lina och jag delade rum. också låg det köttfärs och chivapchihi över allt? as äckligt.

haha!!

Inga kommentarer: