söndag 21 december 2008

i torsdags flyttade jag till lina.
idag kom jag hem.

i torsdags käkade vi pizza, jag, lina, anna &maggan. satt och sanckade, drack te och myste.

i fredags mötte jag &lina upp viki i stan för att fixa hjulegaver, nästan alla är fixade. minus mammas, den fixas imorgon. blev en lunch på grafitti med lina, viki &emilie. &jag köpte världens finaste armband och en klänning som jag invigde på kvällen, lina hade inflyttnings fest. fast först vilade vi. intlyfftningsfesten var supuerb, i had so fun. men mitt fina armband gick sönder... (fuck you spirit, im going down 2 you tomorrow) sedan blev det fet utång med anna, fast först gick jag och höll handen med min älskade johannes och pratade om livet. &kollade mitt konto utdrag, det skulle jag INTE gjort, jag blev så jävla emo, armbandet, saknad och dåligt konto. men anna cheerd me up, såklart:* så det blev coronas. sedan movade vi våra asses från tapaz till bakom, helising och drog några drinkar, bakom och slutligen stängde vi på steakhouse, såklart. en sjukt trevligt kväll. vi avslutade våra asses i annas säng där vi spenderade hela lördagen tills anna började jobba. sedan åkte jag till lina, åt och sov.

nu sitter jag hemma i mitt och mammas nya, stora vardagsrum. mamma har flyttat in på linas rum &nu har vi massa plats. fast vi måste städa mitt rum, det bästa är att mamma säger "VI måste göra vid ditt rum också Ida"
i love my mum!

1 kommentar:

Anonym sa...

det blir en hel måndag i min säng också känner jag... :p