tisdag 9 december 2008

har jag gjort en ida igen?
jag vet inte, men jag tror inte det. måste undersöka det hela en annan dag.

varför är jag blå över hela kroppen?
jaaa, varför är jag blåslagen? jag har ett blåmärke, som nu är lila och gult på höger lår, jag vet varför. jo, jag gick in i en bussbänk. men? när jag stod och borstade tänderna såg jag ett blåmärke till på armen, vid armbågen? hur FAN kom det dit? någon som vet?

jag måste vänja mig av mitt jävla ständiga att jag måste ha nått på läpparna. idag hade jag glömt mitt försvarets hemma, i min säng för att vara exagt. ja, jag vet inte hur det hamnade där. men jag har typ alltmöjligt i min säng, hehe. fast bara grejer jag tycker om. nu svettas jag som en gris, fan! jag tror fan jag måste städa i helgen. bajs nu mår jag illa också.

Inga kommentarer: