söndag 9 november 2008

just precis nu hände något sjukligt roande för mig denna söndag. jag sitter och slöar lite på facebook, random klickar lite också POW! det dyker upp en kille, som jag känner, eller kännde. han gick iaf på min högstadie skola, fast i klassen över mig. under min tivoli debut för lite mer än ett år sedan träffade jag honom där, han hade nog druckigt några öl förmycket säkerligen jag också. jag visste att han hade flickvän men ändån var han på mig hela kvällen. han pussade och kramade på mig hela tiden och jag frågade hela tiden över hans flickvän "men tänk inte på det duu, det hon inte vet mår hon inte dåligt av" ts. kvällen slutade med att han ville att vi skulle åka hem till honom, det gjorde vi inte. och jag hoppades verkligen att han skulle göra slut med sin fickvän, eller åtminstonde att hans kompisar skulle skvallra på honom till flickvännen så hon gjorde slut. för svinar man runnt så, behöver man inte ha en flickvän. men ja, så klickar jag iaf runnt på facebook, och där var han med samma civilstatus som förra året, och det är samma flickvän. stackars henne.

Inga kommentarer: