fredag 21 november 2008

jag somnade efter jag kom hem från jobb idag. och vaknade precis av att viki ringde
jag svarar helt död
viki:"men oj, sov du?"
jag:"jaaa?" (idiotförklarar viki för jag tror det är lördag och tidigmorgon, fick för mig att klockan var tio i åtta)
viki:"men då ringer jag dig senare"
jag:"men nej, det är lungt nu"
och samtalet börjar
jag börjar fundera över vad jag gjort som ikväll..
och kommer på des förfest "vafan har lina låtit mig sova och gått utan mig?"
jag blir skit irriterad och fortsätter prata med viki.
till slut kommer jag på att, fan.. det är inte lördag morgon och mitt i samtalet urbrister jag
"MEN VIKI JAG SOV INTE"
viki:"men va? vaaa?!
jag:"jo, jag sov men det är ju inte lördag? hahahahahahhaha"
ett långt asgarv kommer från mig och jag förstår ingenting, inte viki heller
jag:"men hahaha jag trodde det var lördagmorgon hahah"

Inga kommentarer: