tisdag 11 november 2008

imorse bestämde jag mig, eller jag tror nog det var igår innan jag gick och la mig, ja då bestämmde jag mig för att vara riktigt bittertemo efter jag kommit hem från jobb. jag skulle gå raka vägen in från hallen sätta på datorn och slänga mig i sängen och sedan ligga där. gissa vart jag befinner mig? i sängen såklart. med datorn på magen och coldplays trouble på högsta volym. jag har bestämmt att idag, idag ska jag ha äckligt ont i hjärtat så där så man nästan inte kan andas ni vet? och det har jag. fyfan, allt gör ont. tår. jag vet inte vart jag ska ta vägen, hur jag vill göra med olika saker. och jag orkar inte säga hejdå mer. hejdå är det som gör mest jävla ont i mitt hjärta. nu fick jag ont i käkarna också, det får jag när jag är ledsen. käkarna och underarmarna. ibland har jag så ont i underarmarna så det är sjukt. nu kom det också. troligtvis har jag gått och spännt mig hela dagen bara för jag visste att ikväll skulle göra så jävla ont. och jag orkar inte se hur du räknar ner dina jävla dagar på msn. jag kan inte säga hejdå.

Inga kommentarer: