måndag 20 oktober 2008

så. flygresan till sthlm gick underbart. snabbt och väldigt, väldigt enkelt. sedan var det dirr till nyköping och s föräldrar. super mysigt hus, väldigt stort så stort att jag hade kunnat slarva bort mig själv. men helgen var iaf super mysig där. alla var totalt upptagna med sig själv, och jag med lilla m. det var fint, och min säng var helt underbart skön. igår kom vi tillbaka till sthlm. och då var vi alla super trötta, inte minst a. blev en tidig kväll. och imorse drog vi ut redan vid 10tiden. och kom hem vid 16-17 någongång. jag har strosat på stan och försökt lokalisera mig. går väll sådär, men ändån så går det bra. men jag fick bara med mig en mössa hem (för ovanlighetens skull) men den var jag bara tvungen att ha. imorgon ska a &jag gå och möta upp v&h i humlegården för en lekstund. och på kvällen ska jag passa mina söta barn. där emellan vet jag inte vad som händer. men en sak som är säker, jag gillar verkligen sthlm. jag tror sthlm är min stad och innom de närmaste åren kommer jag bosätta mig här. kanske för att plugga, kanske för att jobba eller kanske bara för att få komma bort ifrån lilla helsinborg. fast vi konstaterade idag att sthlm det är inte så stort, inte när man springer på a's bästa kompis från helsinborg på lekplatsen.

p u s s
jag saknar er.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag flyttar med dig till stockholm :*