måndag 6 oktober 2008

imorse försov jag mig. välkommen hösten, säger jag då. nu är jag sjukt trött. ska nog snart bädda ner mig själv. imorgon åker jag tåg till hilda och jag är sjukt pepp. lina ska följa mig till tåget och vinka av mig och min röda (väldigt välfyllda) väska. &jag är nöjd. miljö ombyte är det skönaste jag vet. det kvittar vart jag är, sålänge det är miljö omnyte. idag har jag köpt lite olika grejer som jag behöver till tågredan. bland annat nya hörlurar för mina pajjade imorse när jag cyklade till jobb. kul med hundra timmar på ett tåg med ett par hörlurar som inte funkar? nejtack! sedan tog jag en fika med annabanani på en bänk. she's the one. des kom också och kramades. min finaste. nu vill lina ha godis? ska jag följa efter och köpa chips? vore förjävla gott. back to the packning.

Inga kommentarer: