onsdag 8 oktober 2008


hbg-hässleholm
hässleholm-sthlm (natt tåg)
sthlm-sundsvall
sundsvall-östersund
såhär pigg var jag när jag satte mig på mitt sista tåg, slutdestinationen östersund var bra 2h bort. &peppen var förjävla hög. tills mitt batteri på min mp3 dog och jag fick leka med ahlgrensbilar i 1½h! men vafan? enda sättat att stoppa dem: I MUNNEN, so i did.
mitt mobila bredband vill inte funka här uppe? hilda påstår ändån att norrland är ett civiliserat land? huh? vi har redan gjort stan osäker, ätit bjs och färgat furgans hår. nu nördar vi. ikväll blir det mys med hildas tjejer, det blir mys! vi hörs. peace

3 kommentarer:

Anonym sa...

HÄLSA HENNE FRÅN MIG <333333333333

Anonym sa...

hahahahahahaha, söt tjej.

jag saknar dig

Ida & Robin sa...

hihi, jag ska! :DDD nu ska vi kika på getter