torsdag 30 oktober 2008

det skrämmer mig att nyheterna säger att det ska snöa? det är inte ens november och man fryser röven av sig. och jag skuttar runnt i min jeansjacka, tjocketröja, vantar, och halsduk. för jag inte riktigt trivs i jackan jag köpte på carlings, the puffy one. så jag är på jakt efter en ny varm jacka, en vinter jacka som ska värma mig hela vintern. men vartfan hittar man en fin? också vill jag ha ett par ulliga skor. hittade väldens finaste på zara i sthlm, skinnconverse typ, med fluff i. nams, men jag köpte dem inte? och visste att jag skulle störa ihjäl mig. varför ida? så min sista utväg blir nog ett par roots, att chilla runnt i. varför inte göra som hela helsinborg lixom? suck. så imorgon ska jag spana in en fin jacka, ett par roots (fast mina ben blir så jävla feta!), tygtights, strumpbyxor, nyhalsduk +vantar i svart, frukost på eh med viki, maggan och lina och slutligen fika med johannes och orvar på heliga ebbas vid 2. sedan ska jag kasnke följa med lina och kolla på lägenheten, om jag får. lina vill inte. sedan kasnke det blir öl, får se hur jag mår.

Inga kommentarer: