torsdag 18 september 2008

ikväll åker jag till viki.
färgar vikis hår, äter kyckling &myser helt totalt sjukt mycket. (like good old times) kan inte sticka under stolen med att jag saknar viki jätte mycket &tycker joel suger lite läs mycket. (no hard feelings joel? somvanligt?) &viki är sjukligt pepp på att åka till sälen, så vi kanske drar redan ikväll. jag har inget körkort, inte viki heller? men hennes granne har en körskola? så vi tror att vi kan klara oss undan poliserna på vägen upp &förhoppningsivs på vägen ner också. foolin around. ja, jag skojar? men jag skojar inte när jag säger att jag &viki kommer göra sälen förjävla osäkert v3. förra året åkte vi skidor 1dag. detta året ska vi köra varje dag, afterskia som riktiga proffs &slutligen tuppa av i någon randome stuga? jag vet att det pirrar i hela kroppen på viki &inte minst mig. jag älskar vit kall mysig norrlands snö. hatar blaskig ljummen grå skåne snö. jag ska tvinga viki upp på en snowboard också och mig själv också bara för det är så jävla mycket coolare? jag hoppas inte att 1. någon som jag råkar känns förjävla bra kommer stå där i barnliften för att gräva in liften mellan mina ben 2. att det är en hottie som jobbar där.. för jag, jag kommer inte vara snygg &jag kommer säkerligen bara skratta &rammla hela tiden.

PEACE MAFAKAS.

Inga kommentarer: