onsdag 24 september 2008

idag träffade jag två efterlängtade tjejer, vi satt och mös i det fina vädret, snackade skit & var precis så som vi brukar vara. sedan åkte jag och hämtade a på dagis. vi lekte ute hela eftermiddagen tills halv 6. då åt vi fiskpinnar. imorgon ska jag gå ut med lille, vi ska nog möta upp lina &gå en prommenad.

jag har bröjat drömma helt sjuka grejer. galet, galet galet.
här om natten drömde jag att jag badade badkar med pp (fast det var john?) och ja, det slutade med att vi satt och hånglade. sen blev alla sjukt sura på mig? och inatt drömmde jag att jag &john var med i en pippilångstump film? jag satt och klippte i en tröja och åkte i välrdens minsta rutchkana, som var en tunnel? och helt plötsligt var jag 14 och dansade galet på en buss, så stod 19is john utanför och pentablickade mig. ja, sånt är livet.


PEACE

Inga kommentarer: