onsdag 10 september 2008

1. Jag har insett att min senaste kyss var: en hejdåkyss med någon jag kännt länge och det smakade somvanligt.
2. Jag lyssnar på... lars winnerbäck &miss li - om du lämnade mig nu
3. Jag pratar... men lini och oskar lite då och då.
4. Jag älskar/tycker om... musik, chips, subway tonfisk, shoppa.
5. Min bästa vän är... lini, des, vigi, maglor &johniiiiiiiiikatten typ.
6. Min första riktiga kyss... var i en söndersutten soffa med en spya i, till någon dunka dunka musik blandat med techno. och så jävla spännande det var.
8. Jag avskyr när folk frågar... "vart är din lön?"
9. Kärlek är... LOOOOOOOVE IS A LOOOOOOOOOSING GAAAAAAAAME, SUCKIE.
10. Någonstans, tänker någon på.... mig? he-he
12. Jag kommer aldrig... va? haha
13. Jag är hemligt förälskad i... ingen faktis.
14. Sist jag grät var... lördag.
15. Min mobiltelefon är... rosa och lite mungis.
16. När jag vaknar på morgonen... är klockan tidigt.&jag trött.
17. Innan jag går och lägger mig... oftast somnar jag någon annan stanns än i min säng va. så jag drar typ av mig kläderna och slänger mig i sängen.
18. Just nu tänker jag på... att det känns som jag har feber?
19.Är du oseriös eller seriös människa? ... oseriös.
20. Bebisar är... SÖTA. mina små kids, awi.
21. Idag har jag... vatt på stan provat varje jävla jacka i hela stan, åkt buss, ätit subway, hämtar a på dagis, gått en promenad, dragit vagnen upp för helsinborgs jobbigaste backe, gungat med a, kollar på pippi på de 7 haven, lagat kötbullar &makaroner, gått hem, bråkat.
22. Ikväll ska jag... läsa min nya tidning, se tv, sova.
23. I morgon kommer jag... vakna, gå till kidsen, förmodlige lämna a på dagis, passa m hela dagen och sedan gå hem
24. Jag vill verkligen vara... ALLTID GLADIIS?

Inga kommentarer: