måndag 25 augusti 2008

mags say:"poolparty"
we say:"we bring poolparty"

det regnade, regnade, regnade hela dagen. men har det någonsin hindrat oss från att göra det vi blir tillsagda? poolarty it was. även ifall vi (jag) inte hamnade i poolen förrän efter 00.00. kul hade vi. vi näckade, skrattade, sjöng, rammlade(?), bastade, flashade och kvällen slutade när maggan kasstade ut alla kl 2. för att sedan ångra sig och bjuda in alla på mackor? även b hade vaknat till liv då, så vi åt mackor och skrattade. städade lite och vid 3-4 låg jag i en dubbelsäng med sasha och maggan, sasha snarkade. morgonen efter åt vi godis och drack te innan vi gick till pizza &köpte pizza, cola och chippe. fina grejer, så vi hängde i maggans soffa till 16 med vänner. sen var det hej hej bussen, hej hej dusch och sedan kom john och hämtade mig, så hängde vi &han åkte gräsboard?
nu ska jag träffa ebba i stan, bussen går om 10min. jag har inga kläder, ingen mat i magen och inga pengar till bussen?
P&K

Inga kommentarer: