fredag 8 augusti 2008

desälskling, är det bättre nu?
igår innan jobb var jag på väla &ikea, snacka trött sen. jag fick med mig nice things hem &hej då lönen. från ikea fick jag, nya sängben, nya lakan &påslakan, nytt täcke också kollade jag ut nyaskrivbord eftersom jag ska ha två, ett till datorn &ett till en symaskin &mina mönster så jag kan börja igen, nu eftersom jag gått ut &inte tänker plugga vidare nu. så det blir att ha lite sy things hemma, anna kom hit med din så har en day med sy? också väla, i love väla. 1oversize vit tisha, randiga tights (till sova) en ny taske &nagellack, lila ofc. jobbat inatt, japp. sov ganska okej, och morgonen gick bra. nu har jag städat rummet & satt på mina sängben. men jag kan säga er att här är stökigare än fan. jag kan inte lyfta sängen själv, för då bryter jag bena. mamma är gud vet var (oh, jävlar) så nu ligger täcke x2 över allt, kuddar, lakan, damsugare yeh you name it. &jag käkar chips till frukost. snart ringer jag mamma &skäller ut henne. (hon har INTE sovit hemma inatt, hmm)

P&K
ikväll blir det käk med familj:*

Inga kommentarer: