onsdag 13 augusti 2008

den 25:e väntar en fin fin fin summa pengar på mitt konto. den summan pengar ska jag ha mycket roligt för.

1. jag ska köpa nya grejer till mitt rum, igen. typ två nya skirvbord, ett till datorn & ett till symaskinen så jag kommer igång. en hurts att ha mönster, trådar, saxar, tyger i. en mysig filt att ha i min säng. kanske nya kuddar. &kanske en mysig matta som man kan ligga och mysa på?
2. nya jeans, igen. nu vill jag ha ett par tajta, eller ett par i liknande modell jag köpte nyss. nya tishor och tjocketröjor till hösten &ett par uggs, en annorak till sälen också. (om det blir sälen, blir det det viki? får jag fortfarande haka?)
3. en ny fin mobiltelefon, min stackars rosa fina sak börjar bli efterbliven efter 10tappningar i veckan. knapparna börjar dö &jag hatar den. jag vill ha en ny shinie sak.
4. en resa här ifrån, jag vill till värmen med des, london, &sthlm/östersund.
jag hoppas lönen är fet.

P&K

Inga kommentarer: