lördag 12 juli 2008

ojojojojoj! vafan hände med mig?
jag har jobbat konstant sedan i söndags och idag är det min första lediga dag. jag är så nöjd &ska partaya lite ikväll med grabbarnagrus. kanske ska passa på att sammanfatta min vecka lite?

i tisdags-onsdags jobbade jag 23.5h! och var lagom skadad när jag kom hem. men jag tog en dush och peppade med partymusik för att överhuvudtaget hålla mig själv vid liv. vid åtta tog jag bussen till stan och mötte upp des, maggan, anna och sandra. senare kom johanna, steffie &billy också. det blev öl på öl, cider på cider. och vi blev tilldelade fribiljetter till ett cantina, och ärligttalat är vi ju inte dem som är dem. så vid halv 1lämnade vi stolarna på hampan för ett folköde cantina med fett mycket house&techno. och vi rejvade, mest till det snurrar i min skalle såklart. vilade fötterna, rejvade och blev raggade på av randomedudes 25+. varför inte? vid fyra tog jag des under armen och hon mig underarmen. och vi drog, hämtade cykellen &jag sjussade des hem. sedan åt vi mackor &deckade i sängen. då hade jag varit uppe i nästan ett dygn och skulle jobba halv2 dagen efter. jag var duktig och klarade mitt arbete helt galant, dock var jag trött, trött, trött.

igår fredag hamnade jag på en buss ut till mina småsystrar, där vi å pizza och kramades. sedan jobbade jag och efter det fick jag mat igen hos systrarna. sen var det tågmissning och bussåkning till emildude. där var det öldrickande och mys på hög nivå. jag åt mackor och var lagom lycklig. ikväll ska jag dricka vin hemma hos gustav för att sedan dra en pubrunda. men jag vet inte hur långt jag hinner eftersom jag ska jobba 8a imorgon bitti.

detta var väl det hela. nu vet ni att jag lever.

Inga kommentarer: