onsdag 16 juli 2008

jaha i den här familjen som jag lever i kan man inte vara ledig. mamma fick ryck igår och städade bland kryddorna? (hey mamma you are so normal) jag, lina och maggan låg i en säng åt chips och maggan hade ont i benet. inte lätt att vara grabb och raka bena dude. jag var dödstrött efter maggan dratt så jag deckade i linas säng till sex in the city och sedan drömmde jag &vaknade och skällde ut lina. sedan glömde jag det, så lina har infrmerat mig om det imose. jag satt på mitt golv och skrattade åt mig själv i säkert 3-4 minuter. ha-ha för när lina berättade det minns jag det så väl. "vafan är det du inte fattar med i min kyl?" imose när jag vaknade hade jag kramp i hela magen också, höll på att totalkissa på mig. sedan har jag städat, bäddat rent, käkat en halv melon och längtat efter helgen. på fredag ska jag träffa j:*mitt lilla hjärta lixom. och på lördag blir det fest. med god knows vem hos gud vet vem. och jag är ledig på söndag också. behöver jag säga att i'm so happyhappy. och nästa veckas jobb är soft. bara två 23.5h's pass. och sen får man lön, fin lön som är min, min, min.
jaha, jo jusste. jag är dagens kok eftersom jag är ledig, så ikväll ska jag tydligen laga mat. maten skall vara klar kl 7, för då kommer tanterna hem från träningen (he-he)

P&K bitches

Inga kommentarer: