söndag 6 juli 2008



ett
jag vaknade i sashas säng efter en dunderfin kväll. först glass, burgare och paj med anna &marco. sen totalmys vid hamnen och mycket prat. och varför inte avsluta med en buss ut till viken, sätta sig med trevligt sällskap, lite vin, cola och chips? jag var nöjd. för att inte tala om att prata om livet i flera timmar med sasha när man kommer hem. jag vaknade iaf i sashas säng, lite för tidigt för min del, men vad gör man inte? åkte till stan och hämtade mina grejer hos e &sedan åkte jag hem för att packa en fin strandväska. så jag hängde på stranden hela dagen, eller jag låg och sov på stranden hela dagen. sedan åkte vi ut till n&c för god mat, tårta och söta kissebebisar (chär chej) sedan sjussade c mig och lina ut till viki där våra söta boys+viki var.

två
trotts att jag inte får bada kunde jag inte slita mig när grabbarnagrus + några småkryp precis hoppat i poolen? så jag hade striptease i vikis rum för att sedan bada "utan att doppa håret" pyttsan säger jag när man delar pool med två galna småpojkar. så jag badade, fick kallsupar som smakade citron och drunknades av en luftmadrass (som det typ är punka på nu, sory vix du får en späckis) efter badet satt vi i vikis uterum och mös. mös, mös. jag tog tåget tidigt hem, och på vägen får jag sällskap av joel aka vikisboy aka elefanten, han tyckte inte jag skulle gå själv? gulligast typ. sen deckade jag i min seng och klockan ringde aldeles för tidigt.


Inga kommentarer: