onsdag 23 juli 2008

det blev inget bad. det är något speciellt med att bestämma med ett 'par' ja, det är det.
men vafan jag bryr mig inte? tur att man har singenkompiz lixom, anna i all ära. min lilla banan. såklart räddade hon (&grabbarna) min kväll och drog med en trött och shliten chej till mezo (både jag och anna trodde vi skulle dricka öl på hampan, men tji fick vi) för smoothie &saltkaka. jag kan inte säga annat än att annas grabs är sjukt kul, anna är sötast i världen och vafan att klaga på vattenpipan 2gånger, det är väl normalt eller? för du vet väl hur man gör hålen rätt? jaja, avslutningen var ganska fin, en galen busschaffis som pungade mig på en VUXENBILJETT, ser jag vuxen ut ellår? trodde inte det nej. jag var hemma på typ 5min! heya min chaffis.

imorgon borde jag
1. städa rummet
2. raka benen
3. sola
4. få mens
5. peppa inför helgens ölande

Inga kommentarer: