söndag 27 juli 2008

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"Vad svarar du?
eh? hej hej säger jag och går.

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
tuggmi eller mitt finger, haha!

3) I ditt senaste sms står det?
awe vad mysigt, hälsa! :)

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
placebo - special needs

5) Var är din kille/tjej just nu?
jag har ingen. haha!

6) Välj ett ärr på din kropp?
vänster kind.

7) Vilka är dina favoritfärger?
jag har något riktigt äckligt för rosa på små grejer, som mp3, solglasögon och deodoranter.

8) Vilka i ditt liv litar du på?
många, men måste säga att mamma &lina är bäst.

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
aurora. haha tycker det är jätte fint

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människani världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vaknaupp bredvid dig varje morgon?´
först hade jag nog garvat riktigt mycket, för jag hatar äckliga raggningsrepliker &smörgrejer som typ "jag kan simma, men i dina ögon drunknar jag" ut-tjatat och för normalt.

11) Hur ofta svär du?
ofta?

12) Litar du på alla dina vänner?
ja, eller de närmsta

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
absolut, om där är varmt?

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
typ.

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
att personen är tråkig, opratglad och inte har någon humor. också klarar jag inte av folk som jag inte kan slappna av ihop med.

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
jag, för det brukar vi skämta om. ha-ha!

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
altså humorn, hehe!

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
sluta käka så jävla mycket chips.

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
min syster, eller mamma!

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
jag kan mina do och don'ts iaf.

21) Vart togs din profilbild?
gröningen?

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
att jag ska ha på dreggelställningen &sova

23) Vem känner dig bäst?
des just nu, tror jag. maggan &viki med.

24) Vad är helgens planer?
jobba &ut till pappa.

25) Vad har du på dig just nu?
bekiniöverdel, stort vitt linne, blommiga trosor.

26) Har du någonsin slagit ett träd?
troligtvis

27) Har du någonsin smygit ut ur huset?
ja?

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
hallå? inget såklart.

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
sistnämda.

30) Finns du där för dina vänner?
hoppas jag.

31) Gillar du att umgås med andra människor?
JA!

32) Har du lätt att förlåta andra?
beror på vad det handlar om.

33) Skulle du någonsin dela din pojkvän/flickvän med din bästa vän?
absolut INTE!

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
mig själv? haha!

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
ja, big time. hundra gånger om, en gång för alla.

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
hoppas jag inte, jag är trött &ska sova nu.

Inga kommentarer: