måndag 23 juni 2008

inatt kunde jag verkligen inte sova, kanske för jag drömmde så jävla konsigt?
here we go!

jag skulle se tiger lou tillsammans med ebba/kitty (jag vet inte vem?) så vi åkte tåg till malmö/lund/gbg yeh whatever vi åkte tåg iaf och när vi kom fram var vi lyckliga som djur, vi chillade skrattade och hade det fun. men det första jag får syn på när jag kommer in på den jävla klubben där de skulle spela var john, daniel (fuzztones) &typ deras kompisar. på en jävla tiger lou konsert? iaf, eftersom de var försenade gick jag till ett annat rum, som var fyllt med sand. där låg jag och hade hjärnskakning/ölfylla (vikenfesten sasha17någon?) jag pratade konstant med min kusin för han var där, och var trött. sedan gick jag tillbaka till tigerlou rummet, då dunkas det fetaste (läs fulaste) technon ever, typ max don't have sex whit your x, l-o-v-e and some sex on the beach och playboy technolåten, jaja! och gissa vem som djar? PAULAPAULINKA AKA PALO! hahaha, paula står där och as rejvar till denna fula musik i världens största hiphoptröja (som var as snygg?) och längst fram står john? haha och verkligen köttar järnet ur alla, haha. så då skuttar jag in och är värre än både john och paula, ja tillsammans. det var helt galet? och till grejen hör den att vi var typ 10pers där inne, men det verkade som att det var 10000000000000000000010 pers? haha. helt galet.

Inga kommentarer: