tisdag 13 maj 2008

student present hit, student present dit. idag var jag på väla med farmor och kollade på presenter. fint, också fikade vi såklart &drack chai. jag provade shortsen en gång till, de var för korta men ack så snygga. jag har pluggat idag, 1bok analys, 1bildanalys & 1kåseri har jag skrivit och fan vad jag är duktig. &jag har en balefterfest biljett i min plonka<3

onsdag: fixa studentfest biljett till mig des, lina. stan och fixa present till småsyrrorna + kusinen, fixa grejer till min resa, färga mammas hår, kusinen kommer hit på middag &mys. kolla på sanning och fördom, ellervafan den heter, börja på analysen, fota ett repotage.


torsdag: skriva klart bokanalysen, och skriva fotoanalys, skicka in allt till mina fröknar. kolla igenom vad jag ska ha med mig, allt ligger i en jävla hög, hehe. hitta en resväska, inte glömma pass, biljett osv. (P-PILLER!!) säga hejdå till tjejerna som inte ska med, bla viki &magglot<3

fredag: ledig= fixa det sista på pluggandet, packa det sista, växla pengar, åka till syrrorna på kalas.

jag är pepp?
buhu!

Inga kommentarer: