onsdag 7 maj 2008

satt &läste min blogg på lunarstorm innan. det var intressant, massor av grejs från ettan och sommaren till tvåan. "nu har jag bara två år kvar med tjejerna" hade jag skrivit, pyttsan! nu har jag bara några få dagar kvar med tjejerna. och visst har vi föndrats. jag minns hur jag var helt förlorad i en kille, som jag fortfarande inte vet vart jag har (men det är en annan historia) jag minns vår första skoldag. ha-ha jag spottade äpple på maggan &torkade bort det från hennes tuttar. maggan var världens prydaste och svor aldrig, hon pratade aldrig om sex eller nånting. medans viki var världens perviaste människa och pratade säkerligen sex &snuskigheter innan hon hade presenterat sig. jag var nog bara mig själv garvade och pratade högst. &des var så söt och snäll. på fredag är det fest, gängets yngsta fyller 18! och 18års fester är ju alltid roligast. &jag ska ha världens sötaste klänning på mig. på lördag ska jag umgås med ebba & plugga. på fredag nästa vecka ska allt vara klart & på lördag natt /söndag morgon drar jag till costa i mitt egna plan &möter upp e gånger 3 i barcelona. sedan möter jag upp des, annna, sasha & massa andra i costa. FÖR VI ÄR SKÅNSKA PARTYLANDSLAGET [noooooooooooooooooooot] nu börjar vi spåra här, dax att läsa bokjävlen!
P&K

1 kommentar:

Paula sa...

KÄÄÄFTEN jag vill också till fuckin' costa brava :D