lördag 10 maj 2008

nu är jag hemma!

igår hängde jag med des hela dagen. först drack vi ischai i hamnen sedan mötte vi upp janet& sandra. satt på dunkers och mös. sedan hampan &mös. jag &des lullade hem till des, och jag åt en korv på vägen! emilie hämtade upp oss & vi rolade till viken på fest. och fest blev det! övning inför costa, och pepp såklart. somnade i teos säng 4a. och jag vaknade kl9, då kom jag på att mina nycklar låg i min andra väska som låg hos des &inga pengar på mobilen hade jag. så jag fick lite pannik eftersom jag visste att mamma skulle iväg. så jag gick upp, skrev en lapp &klädde på mig, satte mig på en 219. halv 11 var jag hemma, mamma också som tur var. han precis hem, käka frukost &ringa några samtal sedan var jag på g ner mot stan för att hämta min nycklar och sedan träffa ebba. ebba, jag &cissi gick på stan sedan gick vi hem till ebba &käkade müsli. solade i ebbas nya fina trägård aka margareta parken. nice. efter en stund blev det jävla svettigt & vi drog hem till ebba. då joinade jag cv på en film. as cepe film, och åt hans godis. haha! åt lax &sedan gick jag och ebba ut. mötte min mamma på hampan &drack lite cider, sedan gick ebba och träffade g &jag gick och mötte des, jennie, &billi på gröningen. jag satt och frös och åt kex med ost. &när det blev för kallt drog vi in mot stan för att ta bussen hem,såklart ringde ebba &savade mig. så hängde jag med ebbsi &glenn en stund, sedan skulle dem ut &eftersom mitt leg inte var med mig ut ikväll så åkte jag hem &fyfan vad kallt det är om bena. ska snart göra macka &bädda ner mig i min bed.

AS FINA DAGAR
jag gillar läget.

7dagar så är jag on my way away from detta!!!!!!!!!!
woohoho!

Inga kommentarer: