torsdag 15 maj 2008

idag hade jag min sista lektion 4-ever, och altså. nu känns det förfan-mer-än-förjävligt. fyfan, fyfan, fyfan! idag har jag sagt hejdå till alla som inte skall med till costa, alla utom viki henne ska jag ta hand om imorgon = cry me a river. jag hatar att säga hejdå, även om det bara handlar om 1 vecka = ett höstlov så är det så satans jobbigt, speciellt nu. när vi inte har några lektioner kvar, ingenting. men vi skall träffas iaf och fika &mysas. efter skolan sa jag hejoch hejdå till ebba, vi var först hos hennes dc, jag, ebba, lina, lillen, linda, glen &cv också kollade vi någon film? käkade dumle och drack cola, sedan gick vi till mezo och mös. också sa jag:"hejdå ebba vi ses i barcelona" det känndes helt stört att säga det, men det är sant. imorgon ska jag träffa viki, fika, växla pengar, packa klart, skicka in alla uppgifter, &åka till pappa. tjejer vi ses i costa. ni andra, miss you &love you. (fast jag bloggar imorgon &på lördag, hihi)

Inga kommentarer: