tisdag 27 maj 2008

hay mina små blåbär!
jag började dagen med en solning på gröningen med lina, ebba &josse. sedan drog vi till eh och köpte ischai påväg till stan där vi gick runnt runnt runnt och fixade olika saker, sedan åkte jag lini &josse home 2 oss. jag o josse var trött och typ snack aoch jag bytte om, sedan drog vi till stan igen och käkade en GOD mat på mezo, satt och snackde lite med elin och lin också. sedan drog de hem &jag satte mig på hampan med lina, des, &sandra där vi drack lite cider och mådde bättre än bra. har precis pratat med frugisen &bassebaby. (som har en vid sidan av, fast jag kommer alltid i första hand:*) nu ska jag bädda ner mig själv, ställa klockan på halv 11 och gå upp och sjunga student sången med treorna, så come on bitches nu ska vi fixa fina halsar?! öh? sedan KANSKE jag ska tömma min låda + mitt skåp, fyfan va hårt ;C
PUSS.

Inga kommentarer: