måndag 14 april 2008

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[ ] kär
[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[ ] sjuk
[x] stressad
[x] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olycklig
RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: viki, des, ebba, sasha, johannes.

Någon som du längtar efter: thea
Något som du hatar: förvirring
Vem kramade du senast: viki
Vem kysste du senast: låter vi vara osagt
Vem ringde dig senast: viki
vem ringde du senast: lina
Har du några kärleksproblem: haha jusste
Har du ätit något idag: en jävla massa, mens mage
Har du gråtit idag: yes
Har du skrattat idag?: big time
JAG:
Är singel: ja
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: ja
Svär ofta: ts
Sjunger i duschen: ja
Morgonperson: nej
Är kär i kärleken: va?
Skrattar åt mina egna skämt: ja?
Vill ha barn: ja
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: du tror någon får skära i mig, för jag vill? big nono.
HAR DU:
Glasögon/linser: yes
Piercingar: ja
Syskon: 1syster 1halv 1plast
Pojk/flickvän: nein
Jobb: nej
Rymt hemifrån någon gång: nä? eller?
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: ja? i fink
Sagt "jag älskar dig" till någon: ja, aw.
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja
Brutit ett ben någon gång: nej, lilltån
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
Varit på en blind date: nej
Somnat gråtande: ja
BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegeln: ja?
Drömma mardrömmar: nej
Klä dig i svart: ja
Hata folk: ne? eller? altså hard.
Lita på folk: ja, för mycket.
SISTA PERSONEN SOM:
sov i din säng: john när han somnade här på lovet tror jag
Du delade en dricka med: viki i lördags.
Skrek på dig: gustav
Du fick sms från: flaskan
Du snackade med på msn: sasha
VECKAN!
Tis: fixa svart bok i stan, skolan, fota, redigera, skriva ut bilder, klistra in bilder, fota igen, regidera, skriva rapport, plugga till textil provet, göra sv tal.
Ons: skriva ut sista bilderna till mitt pa, skolan, göra prov, "bygga" utsällning, skriva projekt rapport, plugga sv tal.
Tors: skolan, ha sv tal, passa utsällningen, komma hem sent, göra pa rapporten
Fre: ledig! andas, göra det sista på rapporten
Lör: modevisning kongresscenter, vara där 10.30. modevisningen börjar 15.00 plocka undan o fixa, tjej mys?

Inga kommentarer: