måndag 21 april 2008

mitt humör är bara för jävla underbart! jag är så jävla glad hela tiden, ler &är på mitt mest störda humör. ungefär som jag var förra året vid den här tiden då maggan tog en fin bild på mig när jag dregglar glass, hittar inte den nedrans bilden nu. altså, det är helt sjukt. &om 1vecka +1dag åker jag till hilda, ger henne kärlek &det kommer säkerligen sluta i gråtparad från min sida, men vafan. jag älskar att vara med hilda, så då ska jag vara med henne &jag längtar som bara den! &då är det typ precis 1årsedan hon var här nere &firade valborg, deckade i en buske &vi delade vår första vegitariska pizza med vitlöksås. &första gången jag sa hejdå på riktigt, åkte hem &bölade i flera timmar i min soffa. jag är en ganska sorjlig preson, men fyfan vad jag är glad.
pb nu sukkas
PEACE

Inga kommentarer: