onsdag 9 april 2008

min kära mamma sitter och gråter över min deklaration, hon fattar ingenting och tycker jag ska fatta. ursäkta? ska jag fatta, nej. fattar inte mamma fattar inte jag. deklaration är ett vuxet ord och passar inte alls mig. jag är ny dushad, rosig om kinderna och trött i bena. var ute på promenad med henke innan. nu ska jag äta glass, kolla på tv &kramas med min söta mamma. idag började jag gråta. vi tar studeten om 8a veckor. 8a veckor. vi har gått i samma klass i 3år. har vi haft roligt? vi har haft mer än roligt &jag har fått vänner som jag ska behålla och hålla mig nära tills jag ligger och är panchis. nä. livet är inte lätt. &jag har massor att göra på dessa jävla 8a veckor.

att fixa
bal-efterfest klänning (sy)
skor till bal-efterfestklänning
skor till studenten, caliroots har typ dumpat min beställning.
biljetter till efterfesten &partayet på dagen
svenska uppgifter 4st!
projekt arbete
sen ska jag nog hinna vara mig själv också. kanske städa mitt rum, dricka lite cider och käka glass. mitt liv är bra härligt. vill du joina?
P&K

Inga kommentarer: