onsdag 16 april 2008

känner att jag är så jävla [o]givande idag på min blogg. det ända jag gör är pluggar, pluggar &dör lite på kuppen. idag gjorde jag klart min pordukt och sedan hade vi prov i mode a, mönsterkonstuktion. det känndes verkligen skit när jag såg det, gjorde det &lämnade in det. "varför ser du så depprimerad ut ida?" "för det känndes bajs" "men det ser ju jätte fint ut, bara en sak" jag bara: kom och ge mig en kaka för jag varit duktig. sedan fick jag höra att det bara var jag + 2till i klassen som minndes hur man färglägger mönster! jag rockar min värld så jävla fett just nu dudes. har aldrig pluggat såhär mycket på en vecka. efter provet hade vi lite piknök med klassen för att sedan bygga till utsällningen. lite över halv5 lämnade jag skolan. imorgon kommer det inte bli förrän nio, tidigast! jusste, jag ska nog fan ta bussen till skolan imorgon då. nu har jag skrivit mitt svenska tal som jag ska hålla imorgon i 5min! SKAKIG, JAAAAAAAA?! hjälp mig någon, har typ aldrig redovisat själv, men vi är bara 10pers. så det ska nog gå bra.
P&K

Inga kommentarer: