tisdag 1 april 2008












jag har haft en fin dag. vaknade av att solken sken in genom mitt lilla fönster &gissa om jag blev lycklig? J-A-A-A! så jag tog cyklen till skolan med pinky i öronen, finns inget bättre en onsdags morgon. mötte även en kille på vägen, han åkte longboard. [jummie &välkommen våren] blev färg &form sedan mode a. tog ut delar till klänningen och övade till provet. är lite rädd för det dära provet altså, men det fixar jag. efter var det poetry slam på skolan så jag såg det, tillsammans med några fländs &min syster. grattis emmelina! sedan blev det fira med glass down town, så jävla gott &trivsamt. en glass på torget där småungarna skejtar, jag menar. hej jag älskar våren &sommaren. har använt de snyggate sun brillsen ever HELA dagen. lycka lycka lycka. kom hem halv7. &sedan har jag bara softat.
P&K




Inga kommentarer: