tisdag 8 april 2008

imorgon kommer tydligen extra till skolan &fotar våra klänningar. va? vilka klänningar tänkte vi. alla är typ halvfärdiga. så istället för terori hade vi finfin sy lektion &det behövdes. nu börjar allt bli klart så imorgon blir det bara pilla småsaker. i slutet var jag så jävla trött så jag ville gråta när allt blev fel. tur att safa räddade mig, &anna. på lördag har vi rep 15.00. ha-ha! spännande det ska bli. jiho, det känns som att det var igår vi fick projektet, men icke. det är flera veckorsedan nu &om mindre än 2månader står vi i våra studenthattar &sjunger "es3b shalala" kul, jävligt kul världen. lite sol hade inte skadat, fryser som farao. &jag sträckte precis magen. lite projekt arbete pluggande på det kanske?! JAG ORKAR INTE! men på lördag ska alla bilderna vara färdig redigerade så jag kan redigera more. puh! life is life.
P&K

Inga kommentarer: