söndag 13 april 2008

igår blev det FEST! jag trodde det skulle bli mys-mysig-kväll med mina fina. men det slutade med att vi drack öl &dansade oss svettiga till spicegirls &joddla med hiv. &har jag sagt att jag älskar att smsa med folk som sitter i samma rum som mig? ha-ha jag gör alltid det någon gång under en fest. typ något jag bara måste göra, eller igår haha. ja. roligt var det &trevligt var det. mina fina är fina. kvällen slutade med att jag sprang in i dörrarna på max. [ingen förklaring krväs haha, jag är bara mig själv] jag &des traskade hem till henne med pp, gugge &maggan i släptåg. så kom dom upp &kissade och jag &des stod i fönstret &pratade med pp. vi tappade fönstret, det flög upp, vi fångade det, jag började asgarva och slog näsan i fönsterbläcket UTANFÖR des lägenhet. livet är lagom bra känner jag. jag är så nöjd.
film &bilder kommer sen.
PEACE

Inga kommentarer: