tisdag 4 mars 2008

snacka om trötthet imose när jag skulle gå upp. inatt satt jag, lina &mamma uppe till säkerligen 3 halv4 och tog i igen lost time. eller ja, vi pratade om hur hon haft det osv. så trött imose, ja-ha. blev skolan iaf, jag var jävligt duktig? eller var jag det? jag gjorde iaf mina uppgifter &en uppgift sedan igår, doktig. sedan gick jag hem &mötte mamma &lina såklart. snart kommer mamma + carina, carina är mammas resekamrat som hon har spendarat tillsammans mde i 4veckor 24/7, ja dom kommer iaf hit med pirre till oss. så jävla mysigt, ska få se film också.. sen blir det väl gossip &gynning my bitch!
+att jag träffade viki innan, hon o hennes bitches, malin, sara &sabbe kom cruisande med vixans nya vrålåk, dock har viki inget körkort än.. så sabbe körde! haha så söt viki är. puss viki?

jag fick fina grejer av mamma
MIN ÄLSKADE FINFINA PARFUM
LÄPPESYL
SKOSSOR
SJAL
ARMBAND
mamma är shnellast.
+att lina fick sitt älskade thommas sabo, i förtidig studentpresent OCH det betyder att jag kommer få cash/en digitalkamera i student present. min älskade rosa digitalkamera, har jag sagt att min mamma är mest underbar, finast &snällast?! jag bara sitter på henne och kramar henne hela tiden, ihihi.

Inga kommentarer: