lördag 22 mars 2008

läste nyaste fetaste elle tidningen igår innan jag somnade, det fulaste var att jag läste varje lilla repotage? haha, flera timmar låg jag och läste, kollade osv. kollade på klockan också var den 00.00 precis, så jävla läskigt! & så jävla typiskt mig. he-he. jag undrar vem det är som tänker på mig? imorse var jag tlött chej, men det var inte lillsyrran, hon väckte mig. hoppade upp i sängen, tryckte in sina kalla fötter mellan mina ben &klappade mig sött på kinden. "ida, vi ska äta frukost nu ju" men jag ville sova lite till, men jag gick såklart upp åt frulle &målade tillsammans med lillan. sedan duschade jag &lillan gick och lekte. fannan åkte till kåmpis. efter duffen blev det ner till farfar och fixa ut brevet. så jag postade det tillsammans med dadda &lillan. sedan blev det luch &jag åkte till angelica, eller jag gick dit och softade med henne. hon är så jävla köttad i huvet! fulade sig hela tiden &tcykte i mig kladdkaka. haha. ja, vi softade mest och hon ville att jag skulle följa med på pharty, men jag har ingen lust alls. nu sitter jag här, med daddas lappis i knäet, kollar på skrollan &thea ligger och myser i soffan. fanny skriker på mig att jag ska ge datorn till henne. vi har gäster också. nu pillar lillan på internetet haha. sötnos. pappa tror jag gör fula grejer, men icke. läser bloggar, bloggar själv &bilddagbokar.. jag är så duktig. om jag skulle skaffa mig en egen laptop? jag är så jävla sugen. slänga ut den andra, ha en laptop med mobilt bredband så man kan softa runnt överallt. vore så jäkla gött.

dhhhhk. från lillan, hon tryckte upp ett klitermärke i pannan på mig nu. men var inte villig att ge mig en puss. taskigt, men jag vet ju vem som kommer upp till mig imorgonbitti &ger mig en puss. he-he. nä, nu får jag ge datorn till fannan, hon kommer sitta i 10min sedan är hon klar på spela.se! men, rätt ska vara rätt.

Inga kommentarer: