måndag 3 mars 2008

jag &lina mummsade i oss sjukligt mycket räkmackor innan, så JÄVLA gott! jag var nöjd, och perltomater är nog det godaste som finns. jag är riktigt nöjd. om mamma bara hade kunnat komma hem nu? hon sitter troligtvis på planet hem från amsterdam nu, dem har väntat där sedan kl 2, så jävla taskigt. nu vet jag iaf att hon är på väg mot köpenhamn för att senare komma hem till mig. hon ringde igår &hade typ ett breakdown för jag&lina inte svarade i telefonen för vi varit hos bomans?
mamma:"hej varför svarar ni inte i telefonen? jag blir orolig"
jag:"men vi har varit hos oskar &viktor"
mamma:"men ring från hemtelefonen dp?"
jag:"men det blir ju så dyrt?"
mamma:"men det skiter väll jag i?"
jag:"eh, hahaha okej<3"
mamma:"jag som trodde att ni inte ville att jag skulle komma hem ;C"
jag:"men det vill vi, saknar dig jätte mycket"
mamma:"bara för att jag ska laga mat och diska och städa"
jag:"nä, jag vill vara med dig"
mamma:"ja, okej bra, vi ses imorgon pusspusspusspuss, älskar dig"
jag:"älskar dig"

jag kommer böla. soooooooo fab

Inga kommentarer: